Life #1 – Moje hobby

Ahoj všichni,
rozhodla jsem se rozepsat o mých zájmech.
Začnu asi tím, že do žádného kroužku ani ničeho podobného nechodím. Proč? Protože (ne)mám hudební nadání (=kdybych chtěla hrát tak hraju) a neumím zpívat. A taky nechci chodit do kroužků, protože mi vadí, když mi někdo říká co mám dělat. Když mi něco řekne mamka nebo taťka tak to chápu a toleruji. Toleruji to i učitelům, ale kroužky mi prostě vadí. Prostě je to pod moji úroveň. 😀

A teď konečně co mě teda baví a čemu se nějak věnuju… Mě osobně moc baví malování a kreslení. Nemohu říct, že jsem nějaký umělec, ale baví mě to.
image

image

Hodně ráda cestuji a je mi skoro jedno kam. Prostě být někde, prozkoumávat ruzny místa a cestovat.

image

S cestováním se spojuje i můj zájem o fotografování a to mi celkem jde. Když fotím tak do toho dávám všech. Je to zachycení vzpomínek a momentů v životě. Je to i umění. Miluji to.

image

image

image

Taky mě baví být s přáteli.. A to je to uplně nejlepší.

Takže asi tak. Niki

3 thoughts on “Life #1 – Moje hobby

  1. Nemám druhý blog. Je mi 15. A to, že si založím blog je moje věc TY se o to zajímat nemusíš. Za další články pokud „zkopíruji“ tak jen téma a základní informace zbytek dělám sama. Neříkám že anglicky umím ale je pár osob které mě požádali abych jim dělala blogy i v angličtině. A Já se sama sobe líbím. 🙂 Jsem se sebou spokojená. Pochybuji, že ty jsis někdy založila blog.. Je jednoduché kritizovat, proto ty jsi taky jednoduchá a trochu na hlavu. Pokud se ti můj blog nelíbí tak na něj nechoď, ne? Díky

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

