Blog #4 Kdo jsem JÁ?

Ahoj všichni,
tento blog bude trochu více o mě. Myslím si, že když čtete můj blog tak ani nevíte kdo jsem a jako ho ho si mě představit, proto jsem se rozhodla napsat něco víc o mě..

image

Každý se snaží vidět sám sebe v tom nejlepším světle. Já se nicméně budu snažit popsat sama sebe tak spravedlivě jak jen to bude možné, i když samozřejmě nemůžu být úplně objektivní. Je to těžké.

Takže jmenuji se Nikča. Jsem češka a je mi 15 let. Měřím 162 cm a važím asi 45 kg. Jsem hubené postavy. Mezi moje zájmy patři malování, kreslení, cestování a fotografování.
Myslím si, že jsem celkem přátelská a milá. I když na někoho můžu působit jako introvert – trochu uzavřená do sebe – mým problémem je navazování kontaktu s novými lidmi, nicméně se na tom snažím pracovat a poslední dobou zjišťuji, že není zase tak těžké jít za někým a pozdravit. A navíc když lidi. poznám tak jsem k nim velice společenská.

Když se na sebe podívám do zrcadla vidím dívku, která vypadá uvolněně, ale ve stresu. Ale každopádně je i šťastná, má skvělou rodinu. Ta dívka má tmavě hnědé oči i vlasy. Vlasy ji sahají nad ramena. Není ráda sama. Když je sama myslí moc na budoucnost (co se stane – co když se rozhodne špatně co dál), má více strach. Když je s rodinou nebo s přáteli je šťastná. Má dobrou náladu. Není sama.

image

Myslím si, že jsme všichni rozdílní, ať už tím jak vypadáme, jak se chováme, jak cítíme, jak jednáme. Proto o sobě nechci říct, že jsem obyčejná a vím, že jsem originál. I když každý máme svou světlou a temnou stránku, měli bychom mít sami sebe rádi.

Děkuju všem za přečtení.
Niki

Zanechat Odpověď

