Blog #3 Mazlíčci

Ahoj všichni,
dnešní blog bude o mých kočičkách.
Jsou to sestry – Julinka a Katie. Je jim cca 1 rok a 8 měsíců. Když mi není dobře tak se do nich zachumlám. Moc je miluji.

image

Jsou uplně stejné. Poznám je jen tak, že každá má jiný tvar hlavičky.

Nemohla bych bez nich být. Jsou moje štěstíčka. Vždycky si někam lehnou – do umyvadla, pelíšku, postele. Občas si ke mě přijdou a chcou se mazlit. Jsou strašně milé, hodné a přátelské…

Máte vy nějaká zvířátka? Pokud ano jaká?

JSEM ZA TO MOC RÁDA, PROTOŽE  MĚ  PSÁT BLOG BAVÍ A JSEM RÁDA, ZA PODPORU. 🙂

Zanechat Odpověď

