Blog #2

Ahoj lidičky,
nakonec jsem se rozhodla, že další blog udělám ještě dnes.

Možná se ptáte o čem tento blog bude.
Bude o mém – a ne jenom mém – něco jako životním stylu.

Rozhodla jsem se, že začnu cvičit a jíst zdravě…
Cvičení je celkem jednoduché prostě cvičit. Hlavní je ta výdrž a chuť do toho. Udělám 50x dřepů a 50x šedů lehů a cvičení s jedním super programem.

image

Ale můj problém je zdravá výživa u té nevydržím moc dlouho a není ani kvalitní.. Budu na tom hodně pracovat. A doufám, že se někam posunu.

image

Teď je mi 15 let a vážím 45kg s výškou 165cm.. Bude pro mě taková challenge.

image

Co vy? Cvičíte nějak? Doporučili by jste nějaké dobré a zdravé jídlo? Pokud máte nějaké otázky napište je dolů do komentáře a já na ně odpovím na konci dalšího blogu.

Zatím na shledanou vaše Niki.

Zanechat Odpověď

