Blog #1

Ahoj všichni!

Jelikož je toto první blog tak tady napíšu něco o osobě..

Takže jmenuji se Nikola Součková. Je mi 15 let. A jsem z České republiky.
Mezi mé záliby patří cestování, fotografování (objeví se tu i spoustu fotek), malování, sportování (u mě posilování, běh a jízda na kole) a taky ráda čtu,… A přítele nemám.

Moje nejlepší a nejnehraditelnější kamarádka – moje BFF – je Wendy (a to – jen tak mimochodem- není její skutečné jméno, je to její přezdívka. Občas ji zmíním tak aby bylo jasné o koho jde. Má tmavě hnědé vlasy i oči. A je hubená asi jako já.

Momentálně jsme obě v pubertě (což vlastně všichni cca od 12 do 18 let). Takže se máme pořad čím trápit…

 

image

Obrázek je z knihy Girl Online od Zoelly.

TOHLE BY MOHL BÝT JENOM NÁŠ KOUSEK INTERNETU, KDE SI BUDEME POVÍDAT O TOM, JAK SE HOLKY (KLUCI) V NAŠEM VĚKU SKUTEČNĚ CÍTÍ, A NEBUDEME MUSET PŘEDSTÍRAT, ŽE JSME NĚKÝM KÝM NEJSME!

A možná že jednoho dne – až si všechny uvědomíme, že prožíváme totéž – si budeme navzájem pomáhat..

4 thoughts on “Blog #1

Zanechat Odpověď

